Ducksday

 

Hugger

 

Promocje
Kombinezon polarowy dla dzieci i niemowląt Ducksday, Dark green/Ecru, rozmiary 74-116, 6 m-cy - 6 lat
Kombinezon polarowy dla dzieci i niemowląt Ducksday, Dark green/Ecru, rozmiary 74-116, 6 m-cy - 6 lat

169,15 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 159,20 zł
T-shirt plażowo-kąpielowy dla dziecka, filtr UPF 50+, Epic, rozmiar 3-4 lata (92-98)
T-shirt plażowo-kąpielowy dla dziecka, filtr UPF 50+, Epic, rozmiar 3-4 lata (92-98)

75,00 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 81,25 zł
szt.
Kombinezon polarowy sherpa dla dzieci i niemowląt Ducksday, Dark brown/Yellow, rozmiary 74-116, 6 m-cy - 6 lat
Kombinezon polarowy sherpa dla dzieci i niemowląt Ducksday, Dark brown/Yellow, rozmiary 74-116, 6 m-cy - 6 lat

186,15 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 175,20 zł
Szybkoschnące kąpielówki dla dziewczynki, filtr UV 50+, Ace, rozmiar 1-2 lata (80-86)
Szybkoschnące kąpielówki dla dziewczynki, filtr UV 50+, Ace, rozmiar 1-2 lata (80-86)

59,40 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 64,35 zł
szt.
OUTLET kurtka jesienna zimowa dla dziecka, Funky red/red, rozmiar 6-8 lat (122-128)
OUTLET kurtka jesienna zimowa dla dziecka, Funky red/red, rozmiar 6-8 lat (122-128)

233,40 zł

Cena regularna: 389,00 zł

Najniższa cena: 389,00 zł
Kurtka 3w1 z polarem dla chłopca i dziewczynki Ducksday, Breeze, 110-116, 5-6 lat
Kurtka 3w1 z polarem dla chłopca i dziewczynki Ducksday, Breeze, 110-116, 5-6 lat

415,20 zł

Cena regularna: 519,00 zł

Najniższa cena: 415,20 zł
szt.
Polarowy szalik Sherpa dla dzieci Ducksday, Dark Green, rozmiar S, 0-5 lat
Polarowy szalik Sherpa dla dzieci Ducksday, Dark Green, rozmiar S, 0-5 lat

92,65 zł

Cena regularna: 109,00 zł

Najniższa cena: 87,20 zł
szt.
Kombinezon zimowy dla dziewczynki Ducksday, Pip, rozmiar 74
Kombinezon zimowy dla dziewczynki Ducksday, Pip, rozmiar 74

289,00 zł

Cena regularna: 339,00 zł

Najniższa cena: 339,00 zł
szt.
Kamizelka z polaru dla dziewczynki Ducksday, Dark Rose, 110-116, 6 lat
Kamizelka z polaru dla dziewczynki Ducksday, Dark Rose, 110-116, 6 lat

182,75 zł

Cena regularna: 215,00 zł

Najniższa cena: 161,25 zł
szt.
Kombinezon całoroczny dla dziewczynki, Ducksday, June, rozmiar 104-110+ (4-5 lat)
Kombinezon całoroczny dla dziewczynki, Ducksday, June, rozmiar 104-110+ (4-5 lat)

185,40 zł

Cena regularna: 309,00 zł

Najniższa cena: 231,75 zł
szt.
Szalik z polaru Sherpa dla dzieci Ducksday, Dark Green, rozmiar L, 6-14+ lat
Szalik z polaru Sherpa dla dzieci Ducksday, Dark Green, rozmiar L, 6-14+ lat

92,65 zł

Cena regularna: 109,00 zł

Najniższa cena: 87,20 zł
szt.
Kombinezon przeciwdeszczowy dla dziecka, Ducksday, Ranger, rozmiar 80-86 (9-12 m-cy)
Kombinezon przeciwdeszczowy dla dziecka, Ducksday, Ranger, rozmiar 80-86 (9-12 m-cy)

247,20 zł

Cena regularna: 309,00 zł

Najniższa cena: 309,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Blog
Ciekawe artykuły, porady, nowości dotyczące produktów sprzedawanych w naszym sklepie.
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


Sklep Internetowy Mati & Maks działający pod adresem https://matiandmaks.pl jest serwisem prowadzonym przez:
PABIS STUDIO DOMINIK PABIS,
wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki: REGON: 120099652, NIP: 9451846117
Adres e-mail: sklep@matiandmaks.pl
Numer telefonu: +48 660763167
Adres pocztowy siedziby: ul. Pszona 4/6, 31-462 Kraków
Adres do korespondencji i zwrotu towaru: MATI & MAKS Nad Potokiem 36, 32-010 Łuczyce

 

§1 Słowniczek

Dla celów realizacji treści niniejszego regulaminu stosuje się następujące definicje:

1. KONSUMENT – zgodnie z art. 221 kodeksu cywilnego oznacza „każdą osobę fizyczną, dokonującą czynności prawnej, objętej niniejszym regulaminem, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.” W tym również rzemieślniczą i handlową.

2. PRZEDSIĘBIORCA - zgodnie z art. 431 kodeksu cywilnego oznacza „każdą osobę fizyczną, osobę prawną, jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą, zawodową” w związku z czynnościami prawnymi, których zakres obejmuje treść niniejszego regulaminu. W tym również rzemieślniczą i handlową.

3. TOWAR - oznacza wszelkie materialne rzeczy ruchome oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym.

4. ZAMÓWIENIE - oznacza oświadczenie woli klienta, które w sposób bezpośredni zmierza do zawarcia umowy sprzedaży. Oświadczenie to winno zawierć w szczególności rodzaj i liczbę towaru.

5. KOSZYK ZAMÓWIEŃ - oznacza aplikację dostępną na stronie przedsiębiorcy, która umożliwia złożenie zamówienia. Za jego pomocą kupujący wskazuje towary i ich ilości, przelicza całkowitą wartość zamówienia oraz koszty dostawy.

6. UMOWA SPRZEDAŻY - która zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego oznacza każdą umowę, na mocy, której przedsiębiorca zobowiązuje się przenieść na kupującego własności rzeczy (towarów) i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.

7. UMOWA ZAWIERANA NA ODLEGŁOŚĆ - oznacza każdą umowę zawartą pomiędzy sprzedającym (przedsiębiorcą) a kupującym (konsumentem) w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży lub świadczenia usług na odległość, bez jednoczesnej obecności obu stron czynności prawnej, z wykorzystaniem jednego lub więcej środków porozumiewania
się na odległość.

8. USŁUGODAWCA - oznacza przedsiębiorcę prowadzącego Sklep Internetowy objęty niniejszym regulaminem, tj. PABIS STUDIO DOMINIK PABIS.

9. USŁUGOBIORCA - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej przez usługodawcę drogą elektroniczną, tj. Klienta, Konsumenta, Kupującego.

10. USŁUGA ŚWIADCZONA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ - oznacza wykonanie usługi świadczonej przez usługodawcę na odległość, poprzez przekazanie danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci teleinformatycznej.

11. SKLEP INTERNETOWY - oznacza strony internetowe, pod którymi Usługodawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie https://matiandmaks.pl.

12. KONTO KLIENTA - oznacza indywidualny dla każdego Usługobiorcy panel, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę, po dokonaniu przez Usługobiorcy rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenie Konta Klienta.

13. GWARANCJA - oznacza zobowiązanie się sprzedającego (przedsiębiorcy lub producenta), dalej zwanego gwarantem wobec kupującego (konsumenta) do zwrotu zapłaconej ceny lub wymiany towarów, ewentualnej ich naprawy, jeśli nie spełniają one specyfikacji lub innego warunku niezwiązanego ze zgodnością określonego w oświadczeniu gwarancyjnym lub w odpowiedniej reklamie dostępnej w momencie zawarcia umowy lub przed jej zawarciem. Zobowiązanie to nie wyklucza zobowiązań prawnych przedsiębiorcy dotyczących gwarancji zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.

14. KODEKS CYWILNY - oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

§2 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Treść niniejszego regulaminu określa zasady dokonywania sprzedaży towarów na odległość, a także korzystania ze Sklepu Internetowego drogą elektroniczną.

2. Treść niniejszego regulaminu stanowi- w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną- regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

3. Sklep Internetowy Mati & Maks zamieszcza za pośrednictwem Internetu informacje na temat swojej oferty na stronie: https://matiandmaks.pl i umożliwia kupowanie towarów znajdujących się w bazie Sklepu Internetowego.

4. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić informacje związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego w celu utrzymania sesji zalogowanego usługobiorcy, dostosowania sposobu wyświetlania ofert sprzedażowych do potrzeb wszystkich usługobiorców oraz do prowadzenia statystyk. Usługobiorca może w każdej chwili usunąć umieszczone pliki cookie lub zablokować umieszczanie plików cookie za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej.

5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą wypełnienia i potwierdzenia przez usługobiorcę odpowiedniego formularza znajdującego się na stronie Sklepu Internetowego.

6. Umowa każdorazowo zastaje zawarta na czas nieokreślony i może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w każdym czasie i bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania skutków powstałych przed rozwiązaniem w/w umowy.

7. Usługobiorca, który zarejestrował swoje konto na stronie usługodawcy rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia konta usługodawcy. Usługodawca niezwłocznie usuwa zarejestrowane konto, jednak nie później niż w terminie siedmiu dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji usługobiorcy.

§3 Warunki sprzedaży

1. Wszystkie ceny towarów w Sklepie Internetowym są podawane w walucie złotych polskich (PLN) i zawierają wszelkie podatki typu VAT, cła.

2.Wszelkie ceny znajdujące się na stronie Sklepu Internetowego nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki.

3. Gdy towary występują w różnych wariantach (tj. rozmiar, długość, itp.) ceny mogą różnić się w zależności od wskazanego wariantu. W takim przypadku, ceny konkretnych opcji są ściśle i precyzyjnie wyszczególnione. Ceny te są widoczne w momencie dodawania towaru do koszyka zamówień.

4. W koszyku zamówień konsument dokonuje wyboru formy dostawy i sposobu płatności. Przedstawiona wówczas informacja na temat całkowitej wartości zamówienia uwzględnia wszelkie dodatkowe opłaty dając końcową sumę, która gwarantuje prawidłowe wykonanie umowy sprzedaży.

5. Sklep Internetowy Mati & Maks zastrzega sobie prawo do aktualizowania cen towarów oferowanych przez usługodawcę, jak i w wysokości opłat za doręczenie towaru do usługobiorcy. Każdorazowa aktualizacja nie narusza praw osób, które złożyły zamówienia on-line bądź zawarły umowę sprzedaży przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w cenniku.

6. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w sposób prawidłowy poprzez złożenie zamówienia on-line, tj. na stronie Sklepu Internetowego, poprzez koszyk zamówień.

7. W celu utworzenia konta potrzebnego do składania zamówień, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny pod adresem https://www.matiandmaks.pl/pl/basket/reg

8. Usługodawca każdorazowo dostarcza konsumentowi w momencie wydania towarów paragon fiskalny lub fakturę VAT.

9. Przewidywany czas nadania przesyłki zawierającej zamawiane towary to:
1 do 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za potwierdzone zamówienie, gdy jako formę płatności konsument wskazał przedpłatę na konto bankowe. W przypadku wyboru przez konsumenta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Przewidywany czas dostarczenia to 1 do 5 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki, w zależności od wybranej formy dostawy. Całkowity i maksymalny termin dostawy towarów nie powinien przekroczyć 11 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

§4 Forma płatności

1. Klient dokonuje płatności za zamówiony towar przelewem w pełnej wartości zamówienia na rachunek bankowy podany przez usługodawcę lub przy pomocy płatności online - przelewu natychmiastowego, bądź karty płatniczej - przeprowadzanych przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl). Dostępne karty płatnicze, którymi można realizować płatność:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§5 Forma dostawy

1. Zamówione towary dostarczane są kupującemu, wedle jego wyboru zarówno za pośrednictwem operatora pocztowego Poczty Polskiej S.A. jak i firmy kurierskiej Pocztex, InPost, DHL, DPD oraz usługi paczkomatów InPost. 

2. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez konsumenta w potwierdzonym zamówieniu.

§6 Koszt dostawy

1. Koszt dostawy ponosi kupujący, zgodnie z cennikiem ustalonym przez operatora pocztowego lub firmę kurierską/paczkomatową.

2. Koszt dostawy jest zależny od łącznej ceny zamawianych towarów, formy dostawy oraz formy płatności. Ostateczny koszt dostarczenia określany jest na pierwszym etapie składania zamówienia on-line (w koszyku zamówień).

§7 Gwarancja zgodności na towary, procedury rozpatrywania reklamacji towarów

1. Sklep Internetowy Mati & Maks jako sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za zgodność towaru z zawartą umową sprzedaży, na podstawie ustawy Kodeks Cywilny. Zgodnie z regulacją KC sprzedawca odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną, których szczegółowy opis znajduje się w Kodeksie Cywilny w art. 556 - art. 576 Kodeksu Cywilnego.

2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy tj. dwa lata, konsument jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji w dowolnie wybrany przez niego sposób.

3. W zawiadomieniu dotyczącym reklamacji winny się znaleźć następujące informacje:

  • Imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację,

  • Określenie reklamowanego towaru, (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar),

  • Dowód zakupu reklamowanego towaru,

  • Opis niezgodności i termin, w jakim została stwierdzona, a także okoliczności uzasadniające reklamację,

  • Żądanie reklamującego,

  • Datę wniesienia reklamacji,

  • Podpis zgłaszającego reklamację.


4. Na żądanie sprzedawcy konsument niezwłocznie odsyła reklamowane towary albo przekazuje je osobiście przedsiębiorcy. Ma to na celu umożliwienie podjęcia decyzji przez sprzedającego o uznaniu bądź nie uznaniu reklamacji po dokonaniu oględzin towaru lub zaopiniowaniu przez rzeczoznawcę. Przekazany towar winien odpowiadać podstawowym wymaganiom estetycznym.

5. W przypadku uznania roszczeń klienta (kupującego – konsumenta) za zasadne sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty doręczenia, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikłych z wyraźnie wybranego przez konsumenta innego sposobu dostawy, niż oferowany przez sprzedawcę.

6. Jeżeli zareklamowany przez kupującego towar nie jest zgodny z zawartą umową, wówczas kupujący , może żądać obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

Ponadto konsument, zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową, rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny niż żądany przez niego sposób zaspokojenia.

Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7. Konsument na każdym etapie trwania umowy ma prawo do:

  • Korzystania z pomocy prawnej którą dla konsumenta prowadzą miejscy bądź powiatowi rzecznicy konsumentów;

W przypadku gdy sprzedawca nie uzna reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego.

§8 Zwrot towaru, korzystanie z prawa odstąpienia

1. Z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w § 7, konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres czternastu dni liczony od dnia zawarcia umowy, bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych kosztów innych niż koszty przewidziane w § 7 ust. 5.

2. Okres odstąpienia, o którym mowa w § 8 ust. 1, wygasa po czternastu dniach licząc od dnia, w którym konsument albo osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem, a wskazana przez konsumenta, jako upoważniona do odbioru, weszła w fizyczne posiadanie towaru.

3. Konsument informuje przedsiębiorcę przed upływem okresu czternastodniowego o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. W tym celu konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym informuje o swojej decyzji odstąpienia od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy, zawarty jest w załączniku nr 1 do ww. regulaminu.

4. Ciężar dowodu skorzystania z prawa odstąpienia zgodnie z przepisami niniejszego artykułu spoczywa na konsumencie.

5. Sklep Internetowy Mati & Maks niezwłocznie zwraca wszelkie kwoty otrzymane od konsumenta, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji konsumenta o odstąpieniu od umowy zgodnie z § 8 ust. 1, z zastrzeżeniem wyjątku, gdy w terminie tym nie nastąpił zwrot towarów, który kończy się z dniem po upływie czternastu dni na złożenie stosownego oświadczenia. Sprzedawca zwraca także konsumentowi koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

6. Zwrotu płatności dokonuje z wykorzystaniem takiej formy płatności, jaka została wskazana przez konsumenta.

7. Konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował przedsiębiorcę o decyzji odstąpienia zgodnie z art. 8 ust. 3.

8. Odsyłane towary powinny znajdować w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

§9 Wymiana towaru

1. Sklep Internetowy Mati & Maks umożliwia wymianę zakupionego towaru na inny towar. Konsument może także odstąpić od umowy zawieranej na odległość zgodnie z procedurą określoną w § 8, wyrażając jednocześnie wolę zaliczenia należnej mu kwoty, jako przedpłaty na rzecz nowego zamówienia.

2. Konsument informuje przedsiębiorcę przed upływem okresu odstąpienia o swojej decyzji odstąpienia od umowy i chęci dokonania wymiany towaru na inny.

3. W przypadkach, gdy wartość nowego zamówienia jest wyższa aniżeli płatność rozliczana na skutek odstąpienia, konsument może dopłacić brakującą kwotę zgodnie z § 4
W przypadkach, gdy wartość nowego zamówienia jest niższa aniżeli płatność rozliczana na skutek odstąpienia, zwrotu nadpłaty Sklep Internetowy Mati & Maks dokonuje niezwłocznie.

§10 Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest PABIS STUDIO DOMINIK PABIS.

2. Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.

§11 Opinie w sklepie internetowym

1. Klient Sklepu Internetowego Mati & Maks ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym https://matiandmaks.pl. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym Mati & Maks.

2. USŁUGODAWCA po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym Mati & Maks wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania USŁUGODAWCY dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii USŁUGODAWCA ponawia wysyłkę zaproszenia.

3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym USŁUGODAWCY.

4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez USŁUGODAWCĘ w Sklepie Internetowym Mati & Maks oraz wizytówce TrustMate.io.

5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec USŁUGODAWCY, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa USŁUGODAWCY lub osób trzecich.

6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Mati & Maks USŁUGODAWCY. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam USŁUGODAWCA ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

§12 Postanowienia końcowe

1. Informacje o produktach (tj. opisy, parametry techniczne, ceny) zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego Mati & Maks nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Stosownie do art. 71 kodeksu cywilnego, poczytuje się je za zaproszenie do zawarcia umowy.

2. Sklep Internetowy Mati & Maks nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).

4. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176), Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) i oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013 r. poz. 1422).

5. Sklep Internetowy Mati & Maks podaje, iż istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań́ umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy Konsumentami i Przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za pomocą platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii Europejskiej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl