Dobra odzież przeciwdeszczowa dziecięca




Ciekawe artykuły, porady, nowości dotyczące produktów sprzedawanych w naszym sklepie.
Twoje dziecko boi się wejść do wody? - jak przezwyciężyć strach przed wodą u małych dzieci
Dobry plecak dla dziecka do szkoły
Plecak dla przedszkolaka z pasem piersiowym
Ubranka UV dla dzieci i niemowląt
Jak odpowiednio ubrać dziecko do leśnego przedszkola
Spodnie przeciwdeszczowe dla dziecka
Idealny kombinezon zimowy dla dziecka 98, 104, 110, 116+
Wyróżnienie w konkursie na najlepsze dostępne na rynku produkty dla dzieci
Czym jest promieniowanie UV, czy jest szkodliwe? Jak się przed nim zabezpieczyć?
Okulary przeciwsłoneczne dla dzieci z filtrem - jakie dla niemowląt i dla dzieci 2-4 lat
Kurtka nie tylko na deszcz dla dziecka
Strój kąpielowy UV a krem przeciwsłoneczny z filtrem
Nowa kolekcja Ducksday jesień-zima 2022
Jak ubrać dziecko zimą na sanki lub narty?
Oeko-Tex Standard 100 Class 1 co to jest?
Kapelusz plażowy przeciwsłoneczny dziecięcy, filtr UPF 50+, Cala, 8-14+ lat (obwód 57cm)
Opis
Kapelusz przeciwsłoneczny typu 'bucket' na lato dla dziecka z filtrem UPF 50+
Kapelusz jest idealny na plażę, nad morze, jezioro, rzekę, basen, do parku czy ogródka. Bardzo praktyczny, oddychający, z wentylacją. Materiał zawiera permanentny filtr ochronny (o najwyższym współczynniku ochrony UPF 50+), który chroni dziecko przed szkodliwym promieniowaniem ultrafioletowym nawet w wodzie i po wielokrotnym praniu.
Informacje o produkcie:
-kapelusz z filtrem UV 50+, który zapewnia trwałą i maksymalną ochronę delikatnej skóry głowy dziecka przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym,
-materiał 100% certyfikowana bawełna,
-do kapelusza można dokupić do kompletu strój kąpielowy, t-shirt, koszulkę, spodenki, kąpielówki z filtrem UV 50+ w dopasowany kolorystycznie wzór.
Dane techniczne:
Produkt posiada atest Oeko-Tex Standard 100 - tekstylia godne zaufania, zbadane na substancje szkodliwe.
Dostępne rozmiary: 5-8 lat (obwód 55 cm), 8-14+ lat (obwód 57 cm)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.